Birthday Girl / Birthday Party ♥

             
             Hi all. Im happy now. Tahu sbb apa? Sbb aku dpt updated. Hahaha pada 16 March 2012 merupakan ulang tahun hari lahir aku. Jadi, aku sambut pada sabtu malam. Birthday aku hari jumaat. Celebrate lambat sikit. Aku buat dekat kampung. Sbb hari Ahad kenduri Arwah pakteh aku. So dah setahun pakteh aku takde. Imiss him :( Semoga arwah ditempatkan ditempat org2 yg beriman. Amin. Birthday aku 16, pakteh aku meninggal 17. Yess hari jumaat. Ape pon Al-Fatihah....
           So sambung cerita, mlm tuh adelah sedara2 aku dtg, yelah nk tlg memasak lah kononnye. Kwn mekcu aku lagi, dorang tak buat suprise tau. Dorang bagitahu aku. Siap lilin 14tahun lagi tuh. Bangga Yeahh iloveyou maklang! Semua maklang aku yg sponser. Well, you know my maklang :p Hahaha. Thanks maklang. Tapi, terima kasih dkt wan jugak. Terima kasih kepada induk, maklang, makngah, maklong dn semua yg ade time tuh xD Aku lepas tiup lilin, potong kek. Hmmmmmmmmmmmmmmmm!! Lps potong kek kau tahu apa jadi? Haaa aku pakai seluar traiksuit dgn baju tidur jeh. Apalagi tepung lah.. Hahaha aku punyalah menjerit. Yg tuh suprise. Ade telur lagi. Eiuw. Telur tuh yg cannot go -.- Hahaha. Dah lah busuk. k terima kasih! Tapi best, mandi memalam, aku dah takut air. Nyiurr seram -,- Hahaha. Haa hadiah? Aku dpt phone baru. Tapi dari mak aku, alaa phone murah jeh. Aku dpt BB. Hewwwwwwwwww. Thankyou somuch mom! :-* Iloveyouuu. Yg lain, rahsia :p Hahaha. So aku balik dengan tangan berbalut. Maksud aku balik KL ler. Tahu sbb apa? Sbb bwk motor terguling guling :p Mekculah soh bwk motor ego tuh, aku mana reti ego ego ni. Dia soh press2 jeh. Amik kau, hahahaha. Lawakk!! Apela, pengajaran. Apapun, aku bersyukur sgt. Walaupun aku dah besar, aku dpt smbut lagi, lagi2 masa cuti sekolah. Enjoy lah kn. Hmmmmmm terima kasih yg wish tuh k? Iloveyouu :>> Hihi. Lasttttttttt dari saya, saya rindu pakteh saya. Doakan ia disana agar tenang :-) Imissyou pakteh. Dan saya rindu kampung saya, dan keluarga saya. Okay bye. Love, SYADA 

No comments:

Post a Comment

I need you.